Job 31 van 94


Report this listing

Solliciteren



Medewerker spoedadministratie


Functie


Wie ongepland voor zorg in het ziekenhuis terecht komt, moet zich aanmelden bij de spoedopname. Het eerste aanspreekpunt daar is het team van onze spoedadministratie. Zij schrijven in en verwittigen de arts en verpleegkundige onmiddellijk dat een patiënt zich heeft aangemeld. Zij zetten 24/24 en 7/7 hun beste stressbestendige beentje voor om het administratieve proces op de spoedgevallendienst in goede banen te leiden.

Spannend en altijd weer anders, zo voelt hun dagtaak aan !

Word jij deze energieke medewerker die vriendelijk en discreet is? Stel je dan snel kandidaat om ons team te ondersteunen.

Wat zijn jouw taken?

• Je ontvangt de patiënten die zich aanmelden op de dienst spoedgevallen en je schrijft ze in
• Je werkt het dossier van de spoedpatiënten in geval van opname verder administratief af
• Je beantwoordt telefonische oproepen en schakelt door naar verpleegkundigen, artsen of andere diensten in het ziekenhuis
• Je behandelt post en mailverkeer (arbeidsongevallen, verzekeringsattesten, …)
• Je ontvangt het bezoek voor de patiënten op de spoedgevallendienst en houdt overzicht op de toegang op de dienst

Jouw profiel


- Je behaalde een diploma secundair onderwijs bij voorkeur aangevuld met een zevende jaar medico – sociale administratie
- Je kan zeer vlot overweg met de courante Officetoepassingen. Kennis van het programma OAZIS is een groot pluspunt
- Je bent communicatief, klantgericht en empathisch
- Vriendelijkheid is voor jou een must!
- Je beschikt over de nodige assertiviteit om de vragen/noden van patiënten die het Nederlands niet machtig zijn te achterhalen
- Je werkt zorgvuldig en bent in staat om snel problemen op te lossen
- Je werkt graag in een team, maar je kan ook zelfstandig functioneren

Aanbod

• Een contract van onbepaalde duur met een jobtime van 80% OF een contract bepaalde duur voor één jaar met een jobtime van 90% (kans op verlenging)
• Je werkt volgens een variabel uurrooster met shiften tussen 6u30 – 23u45 en je werkt 1 weekend op 2
• Startdatum zo snel mogelijk
• Inscholingstraject met meter-/of peterschap en mogelijkheden om je continu bij te scholen
• Verloning volgens IFIC-barema’s, waarbij we altijd rekening houden met jouw relevante anciënniteit
• Een hospitalisatieverzekering (en mogelijkheid om gezinsleden aan te sluiten aan gunstig tarief) bij vast contract
• Korting op hospitalisatie bij opname in het ziekenhuis voor medewerkers en voor inwonende gezinsleden
• Maaltijdcheques na 1 jaar
• Mogelijkheid tot fietsleasing (indien een vast contract)
• Eindejaarspremie, flexibiliteitspremie
• Woon-werkvergoeding: maximale fietsvergoeding, gratis openbaar vervoer, vergoeding auto/moto/bromfiets
• Kinderdagverblijf Beregoed gelegen op campus Sint – Lucas
• Gratis parkeergelegenheid
• Maaltijden aan gunstige prijzen
• Korting in diverse handelszaken, pretparken, wellness, …
• Organisatie van heel wat leuke evenementen zoals sportactiviteiten, Nieuwjaarsfeest, …

Verneem je graag nog meer over onze aantrekkelijke extralegale voordelen? Neem dan gerust een kijkje op: https://www.azstlucas.be/waarom-kiezen-voor-az-sint-lucas

Solliciteren